ده اشتباه بزرگ مدیران در خدمات به مشتریان
به مشتریان معرفی خواهیم کرد که با استفاده از آنها میتوانید مشتریان
خشمگین، بیحوصله و ناراضی خود را به مشتریان خوشحال بدل کنید؛ یعنی به
مشتریانی که برای مصرف بیشتر محصولاتتان نزد شما باز خواهند گشت.
1. کارکنان خود را به حد کافی آموزش ندادهاید
مهم نیست که دو کارمند دارید یا دویستتا. در هر حال، باید همه آنها را
در زمینه خدمات به مشتریان آموزش دهید.
مشتریان و اربابرجوعها بیادبی، اطلاعات نادرست یا بیعلاقگی از سوی
کارمندان شما را تحمل نخواهند کرد. اگر برای آموزش کارکنان خود ـ از
پایینترین رده تا بالاترین رده ـ وقت صرف نکنید، اشتباه بزرگی مرتکب
شدهاید.
با سلام- این وبلاگ با توجه به موضوعات فعلی جامعه ، جوان و عموم مردم در حد بضاعت اینجانب تهیه و مطالب در آن درج میگردد.امید است ضمن رضای حق تعالی مورد پسند شما واقع شود.